
ΕΔΡΑΣΕ - EDRASE
Εταιρεία δράσεων επιμόρφωσης

Εταιρεία δράσεων επιμόρφωσης

Erasmus is active in Halki, Athens, Syros and Kos, implementing seminars and european programs in all fields (Key Action 1, 2 και 3), of Erasmus + program.
These actions involve hundreds of teachers, students, volunteers and members of EDRASE, contributing to the company's experience and effectiveness in training, training, adult education, youth,...

Η Ε.ΔΡΑΣ.Ε δραστηριοποιείται στη Χάλκη, στην Αθήνα, στη Σύρο και στην Κω, υλοποιώντας σεμινάρια και Ευρωπαϊκά προγράμματα σε όλους τους τομείς (Key Action 1, 2 και 3), του προγράμματος Erasmus+.
Στις δράσεις αυτές συμμετέχουν εκατοντάδες εκπαιδευτικοί, μαθητές, εθελοντές και μέλη της Ε.ΔΡΑΣ.Ε, συμβάλλοντας στην εμπειρία και στην αποτελεσματικότητα της εταιρίας σε θέματα επιμόρφωσης, κατάρτισης, εκπαίδευσης ενηλίκων, νεολαίας κλπ.
KA227 – Strategic Partnerships for school education Title «Culture heritage and Gamification in Education» Culture heritage and Gamification in Education Παιχνιδοποίηση στην Εκπαίδευση και Πολιτιστική κληρονομιά Το φιλόδοξο αυτό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχει η ΕΔΡΑΣΕ, επιχειρεί να συνδέσει τα αντικείμενα της πολιτιστικής κληρονομιάς και της στρατηγικής παιγνίων με την εκπαίδευση. Στοχεύει στη χρήση μιας εφαρμογής
Πραγματοποιήθηκε στην Μάλαγα της Ισπανίας από 15 έως 16 Ιουνίου 2021 η 2η συνάντηση των εταίρων του σχεδίου δράσης CICERO. Η συνάντηση περιελάμβανε και εταίρους που συμμετείχαν δια ζώσης αλλά και εξ αποστάσεως μέσω τηλεδιάσκεψης. Από τον οργανισμό υποδοχής Asociacion ARRABAL AID συμμετείχαν οι Juan De Lucas και η Sara Radiovic, από την European Initiative
Πραγματοποιήθηκε στην Σύρο μεταξύ 10 και 14 Ιουλίου 2021 η εκδήλωση Διδασκαλίας-Επιμόρφωσης (Teaching-Training event). Οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της εκδήλωσης ήταν: Εργαστήρια, διαλέξεις και πρακτικές δραστηριότητες σχετικά με: Την ανεστραμμένη προσέγγιση στην εκπαίδευση Ενηλίκων Τη δημιουργία μαθημάτων με ανεστραμμένη μέθοδο Τη χρήση τεχνολογίας και ψηφιακών ικανοτήτων στην Ανεστραμμένη Εκπαίδευση Ενηλίκων Τον
Πραγματοποιήθηκε στην Μάλαγα της Ισπανίας , στις 14-15 Ιουνίου 2021, η ενδιάμεση συνάντηση των εταίρων του προγράμματος FAdE-in (Flipped Adult Education, Ανεστραμμένη Εκπαίδευση για Ενήλικες ). Σε αυτή πήραν μέρος 3 μέλη του οργανισμού υποδοχής (JUVANCE, Asociación sin ànimo de lucro/NGO), 1 μέλος της EBI “Europäische Bildungsinitiative”, Austria, 1 μέλος της Intermezzo Ungdomsorganisasjon, Norway και
Συμμετοχή στον Διαγωνισμό φωτογραφίας CICERO Ο διαγωνισμός φωτογραφίας CICERO είναι ένας διεθνής διαγωνισμός που υλοποιεί η Εταιρία Δράσεων Επιμόρφωσης (www.edrase.gr), με την υποστήριξη του συνεπιδοτούμενου προγράμματος Erasmus+ CICERO («Ενισχύοντας τις ψηφιακές ικανότητες μέσω της φωτογραφίας»), με στόχο τη φωτογράφηση δημόσιων χώρων. Για πρώτη φορά, ο διαγωνισμός φωτογραφίας θα έχει σαν σύνθημα «Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Κληρονομιά». Το
Η Ε τ α ι ρ ί α Δ ρ ά σ ε ω ν Ε π ι μ ό ρ φ ω σ η ς (Ε.ΔΡΑΣ.Ε.) στο πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού προγράμματος “Science Café For Adults” – Erasmus+ που υλοποιεί, συνδιοργανώνει με τον Οργανισμό Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ) ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση – Webinarμε
Ένας σπουδαίος θεσμός γεννήθηκε για το νησί της Χάλκης και τον κόσμο της μουσικής δημιουργίας, ο «Διεθνής Διαγωνισμός Σύνθεσης Χάλκης» που έγινε την Τετάρτη 26 και την Πέμπτη 27 Αυγούστου, με συνδιοργανωτή την Ε.ΔΡΑΣ.Ε. Η ιδέα θεσμοθέτησης ενός διεθνούς διαγωνισμού ανήκει στους βραβευμένους συνθέτες Λίνα Τόνια και Μιχάλη Βεκιάρη, αλλά και στο δήμο Χάλκης που
Η Εταιρία Δράσεων Επιμόρφωσης (Ε.ΔΡΑΣ.Ε.) στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+/KA2: Enhancing Digital Competence through Photography ( CICERO ) διοργανώνει το εξ’ αποστάσεως σεμινάριο: «Ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων με τη χρήση ψηφιακής φωτογραφίας» Συντονιστής Νίκος Τζιμόπουλος, Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ86 Συγγραφή και διαμόρφωση επιμορφωτικού υλικού Μαρία Ιωσηφίδου, Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ86 Νίκος Τζιμόπουλος, Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ86 Εκπαιδευτής Μιχάλης Φιλιόγλου ΔιάρκειαΔέκα (10) εβδομάδων ~50 ωρών
Needs analysis – Work Package 3 The needs analysis, at the beginning of the project, is the part of the work useful to identify the inclusion needs in the school and, on the basis of this, a proposal of training. What’re the are the main issues of inclusion in your school? At this moment, who